Jesteś tutaj: cupoftea.pl > Zdrowie > Stawianie baniek

Drugie śniadanie

Wiele osób nie wyobraża sobie dnia bez drugiego śniadania. Dotyczy to przede wszystkich tych, którzy spędzają czas w pracy od godziny siódmej rano do późnego popołudnia. Nie jest dziwne, że w ciągu tych godzin robią się głodni. Niestety, drugie śniadanie bywa zwodniczym posiłkiem. Zazwyczaj ma się ochotę na coś niewielkiego lub słodkiego, a im więcej takich słodkości w ciągu tygodnia, tym bardziej powiększa się tkanka tłuszczowa. Żeby nie mieć z tym problemu, należy dobrze dobierać skład drugiego śniadania. Lepiej zrezygnować z drożdżówek kupowanych w trakcie drogi do pracy oraz batoników z automatu. O wiele lepiej sprawdza się jogurt naturalny z muesli, owoce lub sałatka owocowa, kilka suszonych owoców lub batoniki owsiane. Można je przygotować samodzielnie, wtedy łatwiej pozbyć się niechcianego cukru, który znajduje się w kupnych produktach. Od czasu do czasu miło pozwolić sobie na niewielką dyspensę, jednak warto uważać, żeby drugie śniadanie nie stało się krokiem do nadwagi.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.